Kampanie Google AdWords - Agencja Interaktywna Diverge Wrocław

Kampanie Google AdWords

Wyszukiwarka Google jest najczęściej używanym źródłem przez internautów poszukujących firm i ich produktów oraz usług. Z uwagi na wysoką trafność najchętniej klikane są wyniki wyświetlane na początku strony z wynikami wyszukiwania, które przeważnie są linkami sponsorowanymi Google AdWords.

Konsumenci często korzystają z reklam w wyszukiwarce, ponieważ linki sponsorowane odpowiadają ich zapytaniom i traktują je jak użyteczne wskazówki w swoich poszukiwaniach. Kampanie reklamowe wyświetlają reklamy tylko osobom potencjalnie zainteresowanym oraz będącym jednocześnie w ustalonej przez nas grupie docelowych odbiorców.

Jakie są zalety kampanii reklamowych w Google AdWords?

Reklama Jest Uprzejma
Nie denerwuje jak większość reklam, ponieważ nie pokazuje się, jeśli nie zostanie wywołana. Linki sponsorowane wyświetlane są tylko w odpowiedzi na wpisane wcześniej zapytanie do wyszukiwarki.
Reklama Jest Precyzyjna
Trafia tylko do osób zainteresowanych danym tematem, ponieważ wyświetla się na podstawie wybranych fraz oraz ich przybliżonych odmian.
Reklama Jest Kontrolowana
Kampanie reklamowe Google AdWords charakteryzuje duża elastyczność. W zależności od możliwości biznesowych można dowolnie modyfikować budżet kampanii oraz zakres wyświetlanych reklam.
Reklama Jest Płatna Za Efekt
W kampaniach reklamowych w wyszukiwarce nie ma opłat za wyświetlenia. Na koszt kampanii składają się opłaty za przygotowanie i obsługę kampanii oraz za kliknięcia w reklamy.
Reklama Jest Całkowicie Mierzalna
W każdej chwili możesz sprawdzić skuteczność swoich reklam poprzez liczbę wyświetleń i kliknięć oraz ilość i jakość pozyskanych konwersji. Pozwala to prowadzić nieprzerwaną optymalizację i zwiększać skuteczność oraz obniżać koszty.
Reklama Może Być Lokalna
Kampania może być skierowana do grupy odbiorców na podstawie ich lokalizacji. Może to być kraj, miejscowość lub obszar w ustalonym promieniu np. od siedziby firmy.

Mity Google AdWords

Taka Reklama Jest Droga
Źle przygotowana i niekontrolowana kampania reklamowa potrafi zmarnować budżet niezależnie od jej rodzaju. Google AdWords umożliwia dopasowanie całej kampanii do określonego budżetu.
Nikt nie klika w reklamy
W prowadzonych przez Diverge kampaniach reklamowych współczynnik klikalności wynosi od kilkunastu do kilkudziesięciu procent. Linki sponsorowane, dzięki dopasowaniu do aktualnych potrzeb są klikane przez ponad 80% osób użytkowników.
Konkurencja wyklika moją reklamę
Google AdWords automatycznie blokuje komputery i adresy IP, z których ktoś próbuje nieuczciwie i zbyt często klikać w reklamy. Dodatkowo zwraca pobrane opłaty za podejrzanie kliknięcia.
Działam lokalnie, a to jest reklama na cały świat
Reklama w wyszukiwarce może być ustawiona na grupę klientów znajdujących się nawet mniej niż kilometr od wybranego miejsca.
Nie działa na specyficznym rynku
Nawet na tematy bardzo specjalistyczne w internecie dostępnych jest dużo informacji, co sugeruje, że niszowe branże są także poszukiwane.
Polacy używają programy blokujące reklamy
Większość reklam graficznych, a zwłaszcza tych wyskakujących w formie popup, jest denerwująca. Ten rodzaj reklam jest często blokowany. przez tzw. adblokery. Jednak Google AdWords znajduje się na dopuszczonej liście dostawców reklam ze względu na etyczność.